הלחימה נמשכת: כ-200 מטרות הותקפו מהאוויר

    קובי פינקלר No Comments on הלחימה נמשכת: כ-200 מטרות הותקפו מהאוויר

    כ-200 מטרות טרור הותקפו ביממה האחרונה מהאוויר, מהים ומהיבשה. שיתופי פעולה בין הכוחות הקרקעיים לחיל האוויר שהביאו לחיסול חוליות מחבלים | הלחימה ברצועת עזה נמשכת

    צילום: דובר צהל
    18:49
    01.05.24
    אתר קול חי No Comments on מפקד פלוגה במכתב כואב: "מחבל מצליף והסיוע נוחת"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרות הפצצות אוויריות ביממה האחרונה בעזה: במסגרת הפעילות הקרקעית של לוחמי צוות קרב חטיבת יפתח (11) במרחב שג'עייה, זיהו הלוחמים מחבלים עוברים בין מבנים בתוך מרחב לחימה של ארגון הטרור חמאס, ממנו בוצע ירי לעבר כוחותינו. בשיתוף פעולה עם מכלול האש והמודיעין, הכווינו הכוחות כלי טיס של חיל האוויר שתקפו וחיסלו את המחבלים. התקיפה הביאה לפיצוצי משנה נוספים המעידים על כך שהמרחב היה ממולכד, במטרה לפגוע בלוחמי צה"ל.

    לוחמי צוות הקרב של חטיבה 261 (בה״ד 1) זיהו שני מחבלים שנכנסו לתוך רכב. הרכב ובו המחבלים הגיע למבנה המוכר כמחסן אמצעי לחימה. הכוחות הכווינו כלי טיס של חיל האוויר שתקף וחיסל את המחבלים, מטוס קרב של חיל האוויר תקף את מחסן אמצעי הלחימה.

    לוחמי צוות הקרב החטיבתי 401 שהיו בזמן פעילות במרחב דראג' תופאח זיהו מחבל שמחזיק בטיל נגד טנקים המיועד לשימוש מטווח קצר. הכוחות הכווינו צוות טנקים, שזיהה את המחבל מתכונן לירי לעבר הכוחות וחיסל אותו טרם ביצוע הירי לעברם.

    במהלך הלילה לוחמי זרוע הים זיהו ותקפו, תוך סגירת מעגל עם הכוחות בשטח, חשודים אשר שהו במבנה והיוו איום על הכוחות המתמרנים ברצועה. כמו כן, כוחות זרוע הים תקפו מטרות של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה, במסגרת סיוע לפעילות כוחות חטיבה 14 לאורך קו החוף.

    תיעוד מתקיפת המחבלים במרחב שג'עייה (מדיה: דובר צה"ל)

    video
    play-sharp-fill

    תיעוד מהתקיפות ברצועת עזה ביממה האחרונה:

    video
    play-sharp-fill

    תיעוד מפעילות הכוחות ברצועת עזה ביממה האחרונה:

    video
    play-sharp-fill

    תיעוד מתקיפת מטרות טרור של ארגון הטרור חמאס על ידי לוחמי זרוע הים:

    video
    play-sharp-fill


    0 תגובות